Wilt u producten bestellen? Banketbakkerij Boheemen heeft sinds jaar en dag een bezorgdienst ter beschikking. Uiteraard kunt u ook afhalen in onze winkel.
Indien u direct wil bestellen dan kunt u gebruikmaken van onze webshop of bellen met 070 - 3859447
Als u geen bevestigingsmail krijgt als u via de webshop gaat bestellen dan is deze bestelling mislukt!
Bezorgtijden
Uw bestelling ontvangen wij graag tijdig van u, bij voorkeur 1 dag of langer van te voren. Dit i.v.m. inplannen van routes, ook hebben onze producten voorbereiding nodig om onze kwaliteit te garanderen.
‘s Morgens bezorgen wij tussen 8:00 en ± 12:00, dit is een gemiddelde tijd en uiteraard seizoensafhankelijk. De door u aangegeven voorkeur aflevertijd proberen wij aan te houden, maar we hebben onze vaste routes. Als uw adres niet op die route ligt kan het dus zijn dat de bestelling later komt dan dat u had opgegeven. Als u telefonisch contact hierover opneemt kunnen wij u een gerichtere tijd geven. Helaas kunnen wij geen exacte bezorgtijd garanderen, maar wij doen ons uiterste best uw voorkeurstijd te benaderen, verder van onze zaak af is meestal later leveren, zoals o.a. Leidschenveen, Rijswijk, Forepark.
Feestdagen en acties
Vlak voor feestdagen kunnen de bezorgtijden flink uitlopen tot soms wel 15.00. Als de tijd erg belangrijk voor u is, kom het dan ophalen in onze winkel.
Met sommige feestdagen sluit onze uiterste besteltijd 1 dag eerder. Normaal gesproken kunt u tot 16.30 bestellen voor de volgende dag.
- Als u op 24 december (laatste dag voor Kerst) uw bestelling wil komen halen, moet u uiterlijk 22 december vóór 16.30 bestellen.
- Met sinterklaas is dat dus uiterlijk 3 december.
- Voor oudejaarsdag is dat uiterlijk 29 december.
Uiteraard is dat afhankelijk van hoe deze datum valt, want wij zijn op zondag gesloten. Dus dan zou het zomaar nog een dag eerder kunnen zijn. Feestdagen zoals Pasen variëren, dus die datum varieert mee.
Ook telefonisch, per mail of in de winkel nemen wij dan geen bestellingen of wijzigingen meer aan.
Met Feestdagen werken wij ALTIJD met bestelnummers en op tijd.Bewaar en/of onthoudt dit nummer goed, dan kunnen wij uw bestelling makkelijker vinden.
Houdt u zich bij het afhalen aub aan de door u aangegeven afhaaltijd, komt u eerder dan staat uw bestelling niet klaar en moet u helaas wachten.
Als u de bestelling via de webshop doet, staat dit bestelnummer groot rechtsboven in de mailbevestiging (let op, de bevestiging kan soms in uw SPAM box terecht komen).
Heeft u geen nummer ontvangen? Informeer ons hier dan uiterlijk 1 dag van te voren over, dan kunnen wij u die alsnog geven. Zodat het op de afhaaldatum zelf voorspoedig verloopt.
Bezorgkosten
Bij iedere bezorgbestelling rekenen wij een tegemoetkoming in de kosten, dit is adres afhankelijk i.v.m. onder andere de afstand, bij de webshop gaat de verrekening automatisch d.m.v de postcode in te voeren.
Betalen
In
onze webshop kunt u uw bestelling direct via iDeal betalen. Komt u de bestelling afhalen in de winkel dan kunt u ook in de winkel afrekenen. Bij bezorging kunt u ook
contant afrekenen bij onze bezorger, onze bezorger heeft géén mobiel pinapparaat. Wilt u op rekening betalen? Hieronder leest u hier mee over.
Op rekening
Het is mogelijk om de bestelling op rekening af te nemen (tegen betaling van administratiekosten), maar dan willen wij dit van te voren weten en een volledig factuuradres en aanvullende gegevens voor de administratie in uw bedrijf. Bij de webshop kunt u ook gemakkelijk een ander bezorgadres invoeren, dus 1 afleveradres en 1 factuuradres. Ook kunt u voor de administratie een kostenplaats, routingscode, verplichtingennummer of inkoopordernummer meegeven.
U weet zelf het beste hoe uw administratie een factuur graag te zien krijgt.
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw medewerking!
Vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op
per mail of bel ons op 070 - 3859447